خرید عمده کولر گازی

خرید کولر گازی به صورت عمده از بانه و گناوه 

خرید کولر گازی به صورت عمده برای مغازه دار ها ، پیمان کار های ساختمان که میخواهن با بهتین قیمت و بالا ترین کیفیت کولر گازی را تهیه کنند میتوانند از فروشگاه اینترنتی ژیان مارکت خرید کنند.
ژیان مارکت با بیش از 15 سال سابقه در واردات کولر گازی از مرز بانه و بندر گناوه بهترین قیمت و تیراژ را برای شما مهیا میسازد؛ تمامی کولر گازی ها در اندازه و مدل های مختلف با بهترین قیمت موجود میباشد.توجه داشته باشید هر برند از کولر ها از مرز های مختلفی وارد میشوند و بسته به شهر شما که از کدام مرز نزدیک تر است بارگیری براتون انجام میشود تا با قیمت مناسب تر به دستتان برسد.
شما هنگام خرید کولر گازی به صورت عمده از ژیان مارکت با توجه به برند مورد نظر خود و شهر شما،کولر گازی شما با بهترین قیمت ارسال میشود.

خرید کولر گازی به صورت عمده
خرید کولر گازی به صورت عمده از ژیان مارکت

برای هماهنگی و دریافت قیمت همکاری با شماره های روی سایت تماس بگیرید با در واتس آپ و تلگرام پیام بگذارید.

قیمت کولر گازی به صورت عمده

همکاران و مشتریان که میخواهند کولر گازی را به صورت عمده تهیه کنند فروشگاه ژیان مارکت قیمت تمامی کولر گازی هارا به صورت دلاری به مشتریان ارائه میکند تا خریداران بتوانند نهایت سود را از محصولات ببرند همچنین ژیان مارکت ارسال به تمام نقاط کشور را نیز دارد و شما عزیزان کافی است ادرس مورد نظر خود را به کارشناسان فروش بفرستید و محصول خود نهایت تا 3 روزکاری دریافت کنید.

خرید عمده کولر گازی داکت اسپیلت

به صورت کلی کولر گازی ها به دوسته توکار و رو کار تقسیم میشوند. که به کولر های که توکار هستند داکت اسپیلت هم گفته میشود به صورتی که پنل کولر کازی به صورت پنهان داخل داکت یا دیوار قرار میگیرد داکت اسپیلت در اندازه های 24 و 36 ساخته میشوند توجه داشته باشید فروشگاه ژیان مارکت کولر های داکت را در برند های یونیوا و جنرال گلد با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

خرید کولر گازی به صورت عمده برای پروژه مهندسی

خرید کولر گازی به صورت عمده برای پروژه های مهندسی بیشتر مهندسان و پیمانکاران را دچار مشکل میکند که از کجا خرید کنن و یا از چه اندازه از کولر های برای چ متراژی استفاده کنند. توجه داشته باشید کارشناسان فروش ما بهترین مشاوره را برای برند اندازه و نوع کولر مثلا ( ایستاده ،اسپیلت، داکت اسپیلت، پنجره ای و پرتابل ) به شما مشتریان میدهند.

هزینه و نحوه ارسال کولر گازی

یکی از مشکلات خرید کولر گازی به صورت عمده ارسال و هزینه ان است که خریداران باید به ان توجه کنند. فروشگاه ژیان مارکت این مشکل را برای تمامی خریداران برطرف کرده و از طریق باربری به صورت کاملا ظمانتی و امنیت بالا و هزینه بسیار ناچیز به دست مشتریان میرسد.

برند کولر گازی ها

در فروشگاه اینترنتی ژیان مارکت تمامی برند های کولر گازی در تمامی اندازه و مدل های مختلف موجود است برای مثال تمامی کولر های که دارای برد اینورتر و یا کولر های پنجره ای در برند های مختلف برند های امریکایی ژاپنی و چینی ( گری ، اوجنرال ،الجی ، سامسونگ ، گنرال گلد و یونیوا )را همراه عکس و مشخصات کامل در وبسایت ژیان مارکت میتوانید ببینید همچنین با مشاوره رایگان کارشناسان ما میتوانید مدل ، برند ، اندازه و نوع موتور کولر گازی را به شما عزیزان پیشنهاد میدهند.
کولر گازی باید متناسب با اب و هوای منطقه تهیه شود برای مثال در مناطق بسیار گرم قسمت های جنوبی کشور باید کولر گازی های با موتور اسکرول و یا پیستونی تهیه شود و یا مناطق شمالی باید کولر های موتور روتاری تهیه کنند. همچنین ساحتمان های که باید در یک واحد چندیدن کولر داشته باشند باید از کولرگازی های که دارای برد اینورتر هستند استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر در باره انتخاب نوع و اندازه کولر های که میخواهید بخرید با کارشناسان ما در تماس باشید.

گارانتی کولر گازی

تمامی محصولات فروشگاه اوجینال و به شرط کارشناسی میباشند همچنین شما میتوانید سریال روی برچسپ های محصولات رو داخل وبسایت اصلی محصولات بزنید تا از اورجینال بودن محصولات کاملا مطمین باشید.
نصب و راه اندازی : در خرید کولر گازی به صورت عمده یکی از نکاتی که باید به ان توجه کنید گارانتی و نصب محصولات است فروشگاه ما برای راحتی کار خریداران همراه تمامی کولر گازی ها کارت گارانتی ارسال میکند که هنگامی که مشتران میخواهند محصولات را نصب کنند با کارشناسان شرکت گارانتی کننده هماهنگ میکنند و نصاب پس از نصب و راه اندازی کولر گازی ها همهی کولر ها را نیز گارانتی میکند.