بهترین جارو شارژی های موجود در بازار Zhyanmarket.com

بررسی برترین و باکیفیت ترین جارو شارژی ها

جارو شارژی ها همانگونه که از نامشان پیداست محدود به پریز برق نیستن از این رو کاربران بدون هیچ گونه محدودیتی میتوانند مکان های مورد نظر را جارو بکشند.
جارو شارژی نسبت به جارو برقی دارای مزیتی هایی میباشند برای نمونه جارو های شارژی سبک میباشند از این رو حمل و جابجایی آن ها برای افراد آسان خواهد بود و همچنین این نوع جارو ها محدودیت هایی چون پریز برق و طول سیم ندارند و حتی میتوان به راحتی داخل اتومبیل و راه پله ها را نیز جارو کشید.
پس میتوان چنین نتیجه گرفت که جارو های شارژی یک وسیله کاربردی برای تمامی محیط ها میباشد و میتواند برای کاربران بسیار مفید واقع شود.
در ادامه مباحث به بررسی برترین و با کیفیت ترین برند های جارو شارژی پرداخته ایم.

بهترین و بی نقص ترین جارو های شارژی را بشناسید Zhyanmarket.com
بررسی بهترین و برترین جارو شارژی های موجود در بازار.ژیان مارکت

1.جارو شارژی پرقدرت بوش مدل BCH87POW1

جارو شارژی ایستاده بوش مدل BCH87POW1 با کیفیت ساخت فوق العاده Zhyanmarket.com
جارو شارژی ایستاده بوش مدل BCH87POW1 دارای فناوری های کاربردی و مفید.ژیان مارکت

یکی از بینظیر ترین و قدرتمند ترین جارو های شارژی موجود در بازار جارو شارژی ایستاده بوش مدل BCH87POW1 میباشد که از امکانات مفیدی نیز بهره برده است.
باتری این دستگاه  بسیار قدرت منده بوده و دارای ولتاژ 36 ولت میباشد،که در مدت زمان 6 ساعت کاملا شارژ میشود و این امکان را به کاربران میدهد تا 80 دقیقه به جارو کشیدن بپردازند.
از طرفی  این جارو شارژی بی نقص دارای 3 سطح مکش مختلف میباشد و از ظرفیت 0.9 لیتری بهره برده است که به راحتی میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد.
دسته این محصول دارای ارتفاع 116 سانتی متر میباشد،که کاملا استاندارد بوده و هنگام جارو کشی هیچ آسیبی و فشاری به کاربر وارد نمیکند و همچنین وزن این دستگاه 3.7 کیلو گرم میباشد از این رو سبب میشود کاربران به راحتی آن را جابجا کنند.
این محصول از فیلتر بهداشتی نیز بهره برده است که علاوه بر تمیز سازی موتور،از ورود هر گونه گرد و غبار نیز جلوگیری می کند و هوایی تمیز را برایتان به ارمغان می آورد و همچنین این فیلتر قابل شست و شو میباشد.

2_جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1

جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1 مجهز به سطح مختلف سرعت Zhyanmarket.com
جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1 دارای 3 سطح سرعت.ژیان مارکت

جارو شارژی بوش مدل bch86pet1 یکی دیگر از محصولات با کیفیت سری 6 این شرکت میباشد،که از قطعات آلمانی برای ساخت آن استفاده شده است و آن را به یک محصول بی نظیر تبدیل کرده است.
این محصول دارای باتری لیتیومی با ولتاژ 28 ولت میباشد که در مدت زمان 4 تا 5 ساعت به طور کامل شارژ میشود و میتواند 60 دقیقه شارژ دهی کند و از طرفی بر روی دستگاه چراغ نشانگر وضعیت شارژ شدن باتری وجود دارد که کاربران از این طریق میتوانند از میزان شارژ دستگاه اطلاع یابند.
این محصول دارای 3 سطح مختلف سرعت میباشد که این امکان را به کاربر میدهد متناسب با نیاز خود و میزان کثیفی سطح مورد نظر را انتخاب و به جارو کشیدن بپردازد.
مخزن این جارو شارژی 0.9 لیتری است که این میزان از گنجایش برای پاسخگویی به نیاز کاربران بسیار مناسب میباشد.
داخل پارویی این دستگاه یک برس مکانیکی Allfloor High power قرار گرفته شده که تقریبا 5000 دور در دقیقه فعالیت میکند و تمامی سطوح را به بهترین حالت ممکن تمیز میکند.
در این جارو شارژی از فیلتر بهداشتی استفاده شده که باعث میشود موتور دستگاه ا وجود ریز گرد ها و گرد و غبار ها در امان باشد و هوایی پاکیزه  را در محیط خانه برایتان ایجاد نماید.

 

3_جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A دارای کیفیت ساخت بی نظیر Zhyanmarket.com
جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A دارای باتری لیتیومی با کیفیت.ژیان مارکت

یکی دیگر از محبوب ترین و پر فروش ترین جارو شارژی های شرکت بوش جارو شارژی مدل BCS611P4A میباشد که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از امکانات کاربردی و مفید بهره برده است.
باتری این دستگاه دارای ولتاز 28 ولتی میباشد،که در مدت زمان 3 تا 4 ساعت میتواند به صورت کامل شارژ شود و در مدت زمان 40 تا 60 دقیقه متناسب با میزان درجه سرعت میتواند شارژ دهی کند و همچنین بر روی دستگاه یک نشانگر تعبیه شده است که کاربران با وجود این نشانگر میتوانند از شارژ شدن دستگاه اطلاع یابند.
مخزن این جارو شارژی دارای ظرفیت 0.9 لیتری میباشد که به نسبت جارو شارژی های موجود در بازار این میزان از ظرفیت بزرگ تر میباشد.
این دستگاه از فیلتر بهداشتی بهره برده است که میتواند ریز گرد ها و مواد اضافه را که به جارو وارد شده فیلتر مینماید و از پخش دوباره آن ها در محیط جلوگیری میکند و همچنین این فیلتر قابل شست و شو میباشد.
این محصول دارای سری های قابل تعویض میباشد که این امکان را به کاربر میدهد متناسب با سطح مورد نظر خود مانند گوشه و کناره مبل و تخت و یا داخل ماشین سری مناسب را انتخاب و استفاده نماید.

4_جارو شارژی مایر مدل MR-13600

جارو شارژی مایر مدل MR-13600 مجهز به فیلتر بهداشتی میباشد Zhyanmarket.com
جارو شارژی ایستاده مایر مدل MR-13600 دارای فیلتر بهداشتی مناسب برای افراد آلرژی دار.ژیان مارکت

یکی از برترین و با کیفیت ترین جارو های شارژی موجود در بازار جارو شارژی مایر مدل MR-13600 میباشد،که از امکانات قابل توجهی بهره برده است و قیمت بسیار مناسبی هم دارد.
این محصول دارای باتری لیتیومی میباشد،که مدت زمان شارژ شدن آن 4 ساعت میکشد و به میزان 60 دقیقه میتواند شارژ دهی کند.
یکی از مزیت های این محصول قابلیت جذب مایعات میباشد،یعنی کاربران با استفاده از این جارو شارژی میتوانند نیم لیتر مواد اعم از آب و خاک را جارو کنند.
این جارو شارژی دارای 3 حالت مختلف برای جارو کشی میباشد که یکی از این حالت دسته بلند یا عصایی است و کاربر میتواند به صورت ایستاده دستگاه را استفاده کند،یکی دیگر از حالت های آن به صورت تاشو بوده و حالت کاربردی و مفید آن به صورت دستی میباشد.
وزن این محصول 2.2 کیلوگرم میباشد که سبب میشود افراد به راحتی و بدون ایجاد هیچ گونه فشار به جارو کشیدن بپردازند.
این محصول از فیلتر بهداشتی نیز بهره برده است که تمامی ریز گرد ها و گرد و غبار ها را فیلتر کرده و هوای پاک را در محیط خانه برایتان ایجاد میکند.

 

5_جارو شارژی بلک اند دکر مدل SA420V

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SA420V دارای کیفیت فوق العاده Zhyanmarket.com
جارو شارژی بلک اند دکر مدل SA420V با کیفیت ساخت عالی و طراحی ظاهری بی نظیر.ژیان مارکت

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420 یک محصول بی نظیر با کیفیتی مناسب میباشد که طراحی ظاهری این محصول نیز بسیار شیک و مدرن میباشد.
این جارو شارژی بی نقص از باتری لیتیومی 28.8 ولتی بهره برده است که از عمر بالایی برخوردار بوده و اگر این دستگاه به مدت 5 تا 6 ساعت در شارژ قرار داده شود میتواند تا 35 دقیقه به صورت مدوام روشن بماند و کار کند.
این محصول دارای فیلتر بهداشتی میباشد که قادر است تمامی گرد و غبار های داخل مخزن را کنترل کند تا به بیرون پخش نشود و فضای محیط آلوده نگردد.
این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که هم به صورت دسته بلند و هم به صورت دسته کوتاه میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
از دیگر قابلیت های ویژه این محصول میتوان به وجود یک فن برای خنک سازی موتور،وجود دکمه روشن و خاموش کردن بر روی دسته جهت راحتی کاربر،وجود سری برس های متنوع برای استفاده بر روی فرش و موکت و مبلمان و حتی داخل ماشین و همچنین ایجاد صدای کم هنگام کارکرد اشاره نمود.

جمع بندی

با توجه به مطالب بررسی شده در قسمت بالا میتوان چنین نتیجه گرفت که جارو شارژی یک محصول کاربردی میباشد که میتواند برای بسیاری از افراد مفید واقع شود از طرفی محصولاتی که معرفی شد از بهترین نمونه های جارو شارژی میباشند چرا که علاوه بر کیفیت و قدرت بالایی که دارند از فناوری های مدرن و کاربردی بهره برده اند از این هر شخصی از این جارو شارژی ها استفاده کرده است به صورت کامل رضایت خود را بیان نموده.
جهت خرید این جارو شارژی ها با نازلترین قیمت و ضمانت اصالت کالا میتوانید از سایت زیان مارکت اقدام نموده و برای مشاوره بیشتر در خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.