راهنمای خرید جارو برقی و بررسی تمام نکات کلیدی Zhyanmarket.com

نکات کلیدی قبل از خرید جارو برقی

جارو برقی یک وسیله ای است که در هر خانه ضروری میباشد،چرا که وجود این محصول میتواند تمیز بودن منزل شما را تضمین نماید اما از آنجایی که امروزه جارو برقی ها دارای طیف وسیعی از شکل ها،طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا هستند امکان دارد کاربران هنگام انتخاب نهایی دچار سردرگمی شوند و فریب ظاهر شیک محصول را بخورند و توجهی به نکات اصلی دستگاه نداشته باشند.
ما در این مقاله به نکات کلیدی قبل از خرید جارو برقی پرداخته ایم که مطالعه این مطالب میتواند خرید عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نکات کلیدی قبل از خرید جارو برقی Zhyanmarket.com
بررسی نکات مهم و کلیدی قبل از خرید جارو برقی.ژیان مارکت

قدرت موتور و توان مکش جارو برقی

از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید جارو برقی باید به آن توجه کرد میزان توان موتور دستگاه میباشد،چرا که عملکرد و بازدهی جارو برقی به توان موتور بستگی دارد.
قدرت و توان مکش دستگاه با وات مشخص می گردد که به هر اندازه این میزان قدرت بالاتر باشد،مکش دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. جارو برقی های اصلی موجود در بازار از توان 1400 تا 2500 وات بهره مند هستند،که افراد متناسب با نیاز خود میتوانند محصول مورد نظر را انتخاب کنند ولی باید گفت هر چقدر میزان توان موتور بیشتر باشد قدرت مکش و تمیز کنندگی نیز بیشتر خواهد بود که سبب میشود عمل نظافت سریع تر و بهتر صورت پذیرد.
اگر میزان توان موتور و مکش دستگاه زیاد باشد میتوانید انواع سطوح را به راحتی نظافت نمایید و تمامی ذرات گرد و غبار را از ریشه و عمق فرش های ضخیم بیرون بکشید همچنین اگر حیوان خانگی دارید عمل نظافت برای شما آسان خواهد شد.

راهنمای خرید جارو برقی و توجه به میزان مکش دستگاه Zhyanmarket.com
توجه به میزان مکش و قدرت جارو برقی.ژیان مارکت

میزان صدا تولید شده دستگاه

جارو برقی یکی از پر صدا ترین وسیله های برقی در منازل میباشد،که میتواند هنگام استفاده مدوام صدای آزار دهنده ای را تولید نماید و باعث سلب آرامش افراد خانه شود پس اگر روی این مسئله حساس هستید هنگام خرید جارو برقی باید به میزان صدای آن که بر حسب دسی بل میباشد توجه نمایید و محصولی را انتخاب کنید که میزان صدای تولید شده هنگام کارکرد اندک باشد تا آلودگی صوتی ایجاد نکند.
البته لازم به ذکر است که پایین تر بودن صدای جارو برقی میتواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.

راهنمای خرید بهترین جارو برقی و توجه به صدای تولید شده دستگاه Zhyanmarket.com
توجه به میزان صدای تولید شده از دستگاه هنگام جارو کشیدن.ژیان مارکت

بهره مندی از فیلتر تصفیه هوا(هپا)

اگر جز افرادی هستید که دارای بیماری های تنفسی،آلرژی و آسم میباشید و یا نسبت به گرد و غبار حساس هستید باید هنگام خرید جارو برقی توجه نمایید که محصول انتخابی شما دارای فیلتر تصفیه هوا میباشد یا نه!
جارو برقی هایی که مجهز به فیلتر تصفیه هوا هستند،میتوانند ذرات ریز و حساسیت زا را به خوبی به خود جذب کنند و از بازگشت دوباره آن ها به محیط بیرون جلوگیری کنند از این رو محیطی عاری از هر گونه گرد و غبار را برای شما به ارمغان می آورند.

توجه به وجود فیلتر هپا Zhyanmarket.com
وجود فیلتر هپا در جارو برقی مناسب برای افراد آلرژی دار.ژیان مارکت

طول مناسب سیم جارو برقی و شعاع کارکرد

طول سیمی که در جارو برقی استفاده شده بسیار مهم میباشد چرا که اگر این سیم کوتاه باشد باید حین نظافت دست از کار بکشید و سیم برقی را جابجا کنید تا به محل مورد نظرتان  نزدیک تر شود که این موضوع میتواند برای تمیز کردن خانه هایی با متراژ بالا دشوار باشد.
پس هنگام خرید جارو برقی محصولی را انتخاب نمایید که نسبتا طول سیم برق بلندی داشته باشد،چرا که آن موقع میتوانید خانه های با متراژ بالا و نقاط دور دست خانه را بدون تغییر مدوام پریز برق نظافت نمایید و شعاع عملکرد بیشتری داشته باشید.
طول سیم جارو برقی ها به طور استاندارد حدود 2 تا 3 متر است که با جست و جوی بیشتر در بازار ممکن است جارو برقی با طول سیم بیشتر نیز پیدا شود.

 توجه به طول سیم برق دستگاه ژیان مارکت
توجه به طول سیم برق جارو برقی جهت استفاده راحت در تمامی محدوده ها.ژیان مارکت

برخورداری از لوله تلسکوپی

میزان طول لوله جارو برقی یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید باید به آن توجه نمایید چرا که اگر طول لوله جارو برقی کوتاه باشد به دلیل اینکه هنگام نظافت مجبور میشوید بدن خود را به سمت پایین خم نمایید،امکان دارد دچار آسیب های مفصلی شوید و از طرفی اگر طول لوله جارو برقی بلندتر از 2 متر باشد،میتواند موجب کاهش مکش دستگاه شود.
اما بهره گیری از لوله تلسکوپی در جارو برقی سبب میشود تمامی این مشکلات رفع گردد چرا که این لوله به گونه ای طراحی شده است که افراد میتوانند متناسب با قد خود آن را تنظیم نموده و بدون هیچ آسیبی به نظافت بپردازند.

 توجه به برخورداری جارو از لوله تلسکوپی فروشگاه اینترنتی ژیان مارکت
بهره گیری از لوله تلسکوپی در جارو برقی جهت راحتی استفاده کاربران.ژیان مارکت

وزن مناسب جارو برقی

از آنجایی که جارو برقی وسیله ای است که هنگام کارکرد جا به جا میشود بهتر است از وزن کمی برخوردار باشد،چرا که هر چقدر وزن این محصول بیشتر باشد باعث میشود افراد هنگام جابجایی و حرکت آن دچار فشار شوند و مچ  و یا گردنشان آسیب ببیند همچنین عمل نظافت برایشان دشوار تر گردد.
از این رو هنگام خرید جارو برقی محصولی را انتخاب نمایید که ابعاد و وزن ایده آل و مناسبی داشته باشد،تا بتوانید آن را راحت حمل و جابجا نمایید و با مرور زمان دچار آسیب های جسمانی نشوید.

 میزان وزن دستگاه جارو برقی Zhyanmarket.com
جارو برقی با وزن مناسب ایده آل برای استفاده و جابجایی راحت افراد.ژیان مارکت

کیسه ای یا مخزنی بودن جارو برقی

امروزه جارو برقی های موجود در بازار به دو دسته تقسیم شده اند،جارو برقی های کیسه ای و مخزنی (بدون کیسه).
هر کدام از این جارو برقی ها دارای مزایا و معایبی هستند و به معنی ملاک برتری یکی بر دیگری نیستند و هر کدام از آنها طرفداران و مخالفانی دارند از این رو کاربران هنگام خرید جارو برقی حتما به این موضوع توجه نمایند و متناسب با نیاز و شرایط خود محصول ایده آل را انتخاب کنند.

  1. جارو برقی های کیسه ای که اکثر افراد از آن ها استفاده میکنند مجهز به یک کیسه ی پارچه ای یا پلیمری هستند که آشغال های جمع شده درون آن جای میگیرد،این کیسه ها دارای دو نوع هستند دائمی و یکبار مصرف  که اگر دائمی باشند باید بعد از هر دو یا سه بار استفاده خالی شوند تا تاثیری روی مکش دستگاه نداشته باشند و اگر یکبار مصرف باشند باید تعویض گردند.
    از مهم ترین مزیت های جارو برقی کیسه ای وجود فیلتر های متعدد است که سبب میشود گرد و غبار کمتری به موتور برسد و از این رو موتور طول عمر بالایی خواهد داشت.
  2. اگر فردی هستید که حوصله تعویض مکرر کیسه جارو برقی را ندارید بهترین گزینه برای شما جارو برقی های مخزنی است و علاوه بر این جارو برقی های مخزنی از آنجایی که دارای سطل های شفاف هستند،به راحتی میتوانید از پر شدن آن اطلاع یابید و هنگام جارو کشیدن اگر وسیله با ارزشی به درون مخزن کشیده شود به آسانی میتوانید آن را از سطل خارج کنید.
نکات کلیدی قبل از خرید جارو برقی  و توجه به کیسه دار یا مخزنی بودن دستگاه  zhyanmarket
توجه به جارو کیسه ای و یا مخزنی بودن جارو برقی.ژیان مارکت

مزایای خرید جارو برقی کیسه ای

  • طول عمر بالای موتور به دلیل استفاده از فیلتر های متعدد
  • مناسب برای افراد آلرژی دار
  • عدم نیاز به شستشوی متعدد
  • وجود طرح ها و مدل های متنوع در بازار
  • عدم ورود گرد و غبار به موتور

مزایای خرید جارو برقی مخزنی

  • در آوردن وسایل با ارزش از مخزن جارو برقی
  • عدم نیاز به خرید و تعویض مدوام کیسه
  • سازگار با محیط زیست
  • قدرت مکش بیشتر
  • اطلاع سریع از پر شدن مخزن و جلوگیری از کاهش مکش

جمع بندی

در این مقاله سعی داشتیم تمامی نکات مهم قبل از خرید جارو برقی را در اختیار شما قرار دهیم تا یک خرید عالی را تجربه نمایید،پس قبل از انتخاب محصول نهایی به موارد گفته شده توجه نمایید.
در سایت ژیان مارکت انواع جارو برقی های کیسه ای و مخزنی موجود میباشد،که تمامی این محصولات دارای ضمانت میباشند جهت اطلاع از قیمت و مشخصات آن ها میتوانید در قسمت جست و جو نام محصول را وارد نمایید.
جهت راهنمایی بیشتر و بهتر در خرید انواع لوازم خانگی نیز میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.