راهنمای خرید سرخ کن رژیمی

نکات مهم قبل از خرید سرخ کن بدون روغن

غذا های سرخ کردنی از پر طرفدار ترین غذا ها در سطح جهان هستند ولی همه ما میدانیم مصرف بیش از حد اینگونه غذا ها مضر میباشد و امکان دارد انواع بیماری ها را در افراد ایجاد نماید اما امروزه راه حلی برای این قضیه وجود دارد و آن راه حل سرخ کن بدون روغن میباشد.
با وجود این دستگاه افراد میتوانند انواع غذا را به صورت کاملا رژیمی و بدون غوطه ور شدن در روغن تهیه کنند از این رو استفاده این دستگاه برای تمامی افراد مخصوصا کودکان،سالمندان،ورزشکاران و افراد چاق بسیار مفید است.
امروزه سرخ کن های رژیمی موجود در بازار از تنوع بالایی برخوردار هستند و امکان دارد افراد هنگام خرید دچار سردرگمی شوند به همین جهت ما در ادامه مطلب نکات مهم قبل از خرید این محصول را ذکر کرده ایم، که مطالعه این موارد کمک زیادی به شما برای انتخاب هر چه بهتر خواهد کرد.

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن Zhyanmarket.com
راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن.ژیان مارکت

 

توان مصرفی دستگاه و قدرت عملکرد

از مهم ترین فاکتور های خرید سرخ کن بدون روغن میزان توان مصرفی دستگاه میباشد،چرا که رابطه مستقیمی با کیفیت و بازدهی بهتر دستگاه دارد.
عمده کار صورت گرفته در داخل یک سرخ کن رژیمی با توان مصرفی انجام میگیرد،یعنی هر چقدر که توان مصرفی محصول شما بیشتر باشد،دستگاه در سریع ترین حالت ممکن داغ شده و بدون اتلاف وقت غذای مورد نظر شما را سرخ میکند از این رو به کاهش مصرف انرژی نیز کمک مینماید.
پس میتوان گفت اگر توان مصرفی سرخ کن بیشتر باشد بعد از اضافه کردن مواد غذایی مخصوصا غذا های یخ زده دمای روغن به سرعت افزایش می یابد و سرخ کردن این مواد زمان زیادی نمی برد.
معمولا توان مصرفی سرخ کن های بدون روغن حدودا از 500 تا 1800 وات  میباشد که انتخاب در این خصوص بر عهده خود شما میباشد.
از طرفی این موضوع را در نظر بگیرید که هر چقدر توان مصرفی دستگاه انتخابی بالا باشد،قیمت دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.

سرخ کن رژیمی با توان مصرفی متنوع Zhyanmarket.com
توجه به میزان توان سرخ کن بدون روغن جهت بازدهی عالی.ژیان مارکت

 

انتخاب ظرفیت مناسب

یکی دیگر از فاکتور های مهم در خرید سرخ کن رژیمی میزان گنجایش داخلی دستگاه است،که افراد باید متناسب با نیاز خود دستگاهی را تهیه نمایند که پاسخگوی آن ها باشد.
کاربران باید با در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده،میزان مصرف روزانه،سایز مواد غذایی و فضای انتخابی موجود در آشپزخانه سرخ کن رژیمی با گنجایش مناسب را انتخاب نمایند.

  • سرخ کن های 3 لیتری و 4 لیتری:مناسب برای خانواده های کمتر از 5 نفر
  • سرخ کن های 5 لیتری و 6 لیتری:مناسب برای خانواده های 5 تا 6 نفر
  • سرخ کن های 7 لیتری و 8 لیتری :مناسب برای خانواده های 7 تا 8 نفر
  • سرخ کن های 9 لیتری و بیشتر:مناسب برای خانواده های 8 نفر و بیشتر

توجه داشته باشید سرخ کن های استوانه ای این امکان را به شما میدهد تا غذا هایی با حجم بزرگ مانند مرغ و ماهی را به راحتی سرخ کنید و همچنین سرخ کن های چهار گوش برای خانواده های کم جمعیت کاربرد دارد.

سرخ کن های رژیمی در ظرفیت های متنوع Zhyanmarket.com
سرخ کن بدون روغن با ظرفیت مناسب برای پخت حجم انبوهی از انواع مواد غذایی.ژیان مارکت

 

نوع پنل کنترل

پنل های کنترلی در دستگاه های سرخ کن بدون روغن مورد استفاده قرار می گیرند به 3 دسته تقسیم میشوند:

  • دکمه ای (دستی)
  • لمسی (دیجیتالی)
  • اتصال به گجت های هوشمند مانند تلفن همراه

سرخ کن های بدون روغن دکمه ای معمولا از دستورات پخت پیش فرض بهره میبرند،که کاربران از طریق دکمه های تعبیه شده میتوانند این برنامه را انتخاب و میزان حرارت و زمان مورد نظر را تنظیم نمایند.
سرخ کن های بدون روغن لمسی از پیشرفته ترین نوع سرخ کن ها محسوب میشوند،که دارای صحه نمایش دیجیتالی بوده و کاربران به راحتی میتوانند تنها با لمس کردن صفحه به انتخاب برنامه های پیش فرض و تنظیم میزان حرارت و تایم بپردازند،البته این موضوع را در نظر بگیرید سرخ کن های لمسی قیمت بیشتری نسب به سرخ کن های دکمه ای دارند.
از طرفی امروزه سرخ کن های جدیدی نیز به بازار عرضه شده اند،که به واسطه اتصال آن ها به گجت های هوشمند مانند تلفن همراه یا تبلت کاربران میتوانند میزان حرارت و زمان را تنظیم نمایند و همچنین به انتخاب برنامه های پخت بپردازند.

سرخ کن رژیمی دارای پنل کنترل لمسی و دکمه ای Zhyanmarket.com
سرخ کن های بدون روغن دارای پنل لمسی و دکمه ای.ژیانمارکت

 

طراحی ظاهری و وزن دستگاه

اگر چه ممکن است طراحی و رنگ دستگاه برای بسیاری از افراد اهمیت چندانی نداشته باشد اما حقیقت این است که هماهنگ بودن رنگ و طراحی سرخ کن شما با آشپزخانه میتواند جلوه زیبایی به فضا ببخشد پس بهتر است هنگام خرید سرخ کن رژیمی متناسب با سلیقه خود و فضای آشپزخانه محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
از طرفی هنگام خرید سرخ کن رژیمی به جنس بدنه آن دقت کافی را داشته باشید چرا که بدنه با کیفیت و مرغوب، طول عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد این سرخ کن ها از جنس پلاستیک فشرده،استیل،آلومنیوم و یا ترکیبی از این موارد ساخته میشوند که مدل های پلاستیکی وزن سبک تری دارند.
یکی دیگر از موارد مهم هنگام انتخاب و خرید محصول ابعاد و وزن آن است هر چقدر وزن دستگاه کمتر باشد استفاده و جابجایی آن راحت تر و هر چقدر ابعاد آن جمع و جور تر باشد فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی کند.

سرخ کن رژیمی با طراحی ظاهری ایده آل Zhyanmarket.com
بهر ه مندی از طراحی ظاهری شیک و در عین حال وزن و ابعاد مناسب.ژیان مارکت

 

بهره مندی از سیستم ایمنی و قطع خودکار

ایمنی یک وسیله برقی بسیار مهم میباشد،چرا که وجود این سیستم میتواند از رخ دادن هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری نماید،در دستگاه سرخ کن بدون روغن نیز وجود سیستم ایمنی الزامی میباشد،زیرا هنگام کارکرد دستگاه امکان دارد دما بیش از اندازه بالا رفته و باعث ایجاد آتش سوزی شود.
پس هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید،که محصول از سیستم ایمنی همچون بدنه عایق بندی شده،پایه های ضد لغزش،قفل و درپوش برخوردار باشد تا سبب ایجاد حوادث تلخ نگردد،البته به یاد داشته باشید هنگام استفاده از محصولات برقی باید نکات ایمنی را به صورت دقیق رعایت نمایید.
از طرفی وجود قابلیت قطع خودکار برای دستگاه سرخ کن رژیمی بسیار مفید میباشد،چرا که با وجود این قابلیت کاربران میتوانند غذای دلخواه را داخل این محصول قرار داده و بدون نگرانی از سوختن غذا به دیگر کارهای خود بپردازند زیرا این سیستم قطع اتوماتیک بعد از اتمام زمان تنظیم شده به صورت خودکار خاموش میشود.

وجود سیستم ایمنی در سرخ کن رژیمی Zhyanmarket.com
توجه به وجود سیستم ایمنی و قطع خودکار در سرخ کن رژیمی.ژیان مارکت

 

قابلیت تفکیک پذیری قطعات و جنس آنها

از آنجایی که سرخ کن رژیمی به صورت مستقیم با مواد غذایی سر و کار دارد،قطعات آن باید همیشه تمیز و شسته شوند و هیچ گونه آلودگی بر روی آن ها باقی نماند چرا که وجود هر گونه میکروب در این قطعات باعث ایجاد بیماری میشود.
پس میتوان گفت بهداشت در آشپزخانه و آشپزی حرف اول را میزند،از این رو هنگام خرید دستگاه سرخ کن بدون روغن باید توجه داشته باشید که قطعات داخلی محصول قابلیت تفکیک از هم را داشته باشند تا به راحتی از دستگاه جدا شده و به صورت دستی یا در ماشین ظرفشویی شسته شوند و همچنین جنس این قطعات نچسب و ضد زنگ باشند تا به آسانی تمیز شده و در برابر رطوبت از مقاومت کافی برخوردار باشند.
البته ناگفته نماند تمیز کردن سرخ کن های بدون روغن آسان تر از سرخ کن های معمولی میباشد چرا که هنگام سرخ کردن مواد غذایی از میزان روغن اندک استفاده میشود و فضای داخلی زیاد کثیف نمی گردد.

توجه به تفکیک پذیری قطعات در سرخ کن رژیمی Zhyanmarket.com
توجه به قابلیت تفکیک پذیری قطعات سرخ کن بدون روغن و شست شوی آسان آنها.ژیان مارکت

 

مزایای خرید سرخ کن رژیمی

  • افزایش سرعت آشپزی
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • کاربری و شست و شوی آسان
  • گریل یا کبابی کردن گوشت و سبزیجات
  • طبخ انواع مواد غذایی به صورت سالم و رژیمی

 

جمع بندی

مطالعه نکاتی که در بالا مطرح شد میتواند در خریدتان شما را یاری دهد، پس به یاد داشته باشید قبل از انتخاب محصول این موارد را در نظر بگیرید.
در سایت ژیان مارکت انواع سرخ کن های بدون روغن بارگذاری شده است که از محصولات معتبر و با کیفیت میباشند پس میتوانید برای خرید این محصول از سایت ژیان مارکت اقدام نمایید تا بهترین محصول را با نازل ترین قیمت و ضمانت کالا دریافت کنید.
جهت مشاوره بیشتر و بهتر قبل از خرید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.