معرفی بهترین جارو برقی های کیسه ای در سال 2023 Zhyanmarket.com

معرفی بهترین جارو برقی های کیسه ای دنیا

همانطور که میدانید جارو برقی یکی از وسیله های ضروری و کاربردی هر خانه ای میباشد،چرا که به کمک این وسیله میتوانید مکان های مورد نظرتان را عاری از هر گونه گرد و غبار کنید.
پس از آنجایی که جارو برقی یک محصول پر کاربرد میباشد و تمامی افراد در سطح دنیا از آن استفاده میکنند باید دارای قابلیت هایی باشد که آن را به یک محصول ایده آل  و با کیفیت تبدیل نماید.

توجه داشته باشید یک جارو برقی عالی باید دارای موتور پرقدرت باشد تا بتواند تمامی زباله ها را در سریع ترین حالت ممکن از بین ببرد و همچنین باید از کیسه ای با ظرفیت بزرگ بهره برده باشد تا کاربران هنگام جارو کشیدن مجبور نشوند زود به زود کیسه را خالی نمایند.
از دیگر ویژگی هایی که یک جارو برقی خوب دارا میباشد،فیلتر بهداشتی هپا میباشد چرا که این فیلتر از ایجاد هر گونه آلرژی جلوگیری میکند و محیطی سالم و تمیز را برایتان به ارمغان می آورد و از طرفی طراحی لوله تلسکوپی در جارو برقی برای کاربران بسیار مفید میباشد چرا که افراد متناسب با قد خود میتوانند دسته را تنظیم نمایند.
در ادامه به معرفی بهترین و با کیفیت ترین جارو برقی های کیسه ای میپردازیم که از این قابلیت های بی نظیر بهره برده اند و در سطح دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند.

معرفی بهترین جارو برقی های کیسه ای در بازار Zhyanmarket.com
معرفی بهترین و برترین جارو برقی های کیسه ای در سطح جهان.ژیان مارکت

1_جارو برقی کیسه ای بوش مدل BGL8PRO5

جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5 با کیفیت بی نظیر Zhyanmarket.com
جارو برقی 1800 وات بوش مدل BGL8PRO5 با کیفیت فوق العاده بالا و فناوری های کاربردی.ژیان مارکت

یکی از جاروبرقی های کیسه ای فوق العاده بوش مدل BGL8Pro5 میباشد که این محصول ساخت آلمان میباشد و علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارد از ظاهری مدرن و بی نظیر بهره برده است.
بدنه این دستگاه کاملا ضد خش میباشد و در برابر ضربات بسیار مقاوم طراحی شده است و از طرفی لوله خرطومی آن از جنس کنف ساخته شده است از این رو کاربران بدون ترس پارگی و یا خراب شدن میتوانند به راحتی و به صورت 360 درجه به جارو کشیدن بپردازند.
این محصول دارای موتور قدرتمند با توان 1800 وات میباشد که میتواند به بهترین صورت تمامی گرد و غبار ها را تمیز کند و علاوه بر این دستگاه دارای مصرف انرژی اندک و تولید صدای بسیار پایین میباشد به گونه ای که آرامش افراد خانه را سلب نمی کند؛ همچنین دارای وزن ایده آل 5کیلوگرم است که به راحتی میتواند جابه جا شود.

ظرفیت کیسه این محصول 5 لیتر میباشد که به شما این امکان را می دهد بدون وقفه به جارو کشیدن بپردازید و همچنین این جاروبرقی با بهره گیری از فیلتر هپا میتواند محیط عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار را برای شما به وجود بیاورد.
جهت آشنایی بیشتر با جاروبرقی بوش مدل bgl8pro5  روی لینک کلیک کنید.

 

2_جارو برقی کیسه ای بوش مدل BGL8GOLD

جارو برقی بوش مدل BGL8GOLD با توان قدرتمند2200 وات Zhyanmarket.com
جارو برقی 2200 وات بوش مدل BGL8GOLD دارای امکانات کاربردی و مفید میباشد.ژیان مارکت

یکی دیگر از جارو برقی های کیسه ای پرفروش و بی نظیر جارو برقی بوش مدل BGL8GOLD میباشد،که شرکت بوش با اطمینان عمر مفید آن را 10 سال در نظر گرفته است.
این محصول از موتور قدرتمند 2200 وات بهره برده است که بسیار قدرتمند بوده ولی در عین حال هنگام کار صدای بسیامر اندکی تولید میکند و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی Quattro power باعث میشود دستگاه مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشد.
این محصول با تعبیه فیلتر بهداشتی هپا محیط عاری از هر گونه گرد و غبار را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین این فیلتر قابل تعویض و شست و شو میباشد.
ظرفیت کیسه این دستگاه 5 لیتر میباشد که به شما این امکان را می دهد تا بدون وقفه به جارو کشیدن بپردازید و همچنین از چراغ نشانگر پر بودن کیسه نیز بهره برده است.
طول سیم برق این محصول 12 متر است که سبب میشود کاربران بدون هیچ محدودیتی تمامی محیط را جارو بکشند و از طرفی نوع لوله دستگاه تلسکوپی است که میتوان آن را متناسب با قد افراد تنظیم کرد.

3_جارو برقی کیسه ای فیلیپس مدل FC9170

جارو برقی فیلیپس مدل FC9170 مجهز به فیلتر بهداشتی Zhyanmarket.com
جارو برقی فیلیپس مدل FC9170 دارای توان مصرفی بی نظیر با مکش بسیار قدرتمند.ژیان مارکت

جارو برقی کیسه ای فیلیپس مدل FC9170 از محصولات بی نظیر شرکت هلندی است که ساخت کشور لهستان میباشد و به قطعیت میتوان گفت یک جارو برقی فوق العاده میباشد.
این دستگاه از توان 2200 واتی بهره برده است و دارای مکشی با توان 500 وات میباشد که سبب میشود تمامی زباله ها و گرد و غبار های موجود در محیط هر چه سریع ترجمع شوند.
ظرفیت کیسه این محصول 4 لیتر میباشد که این امکان را به شما می دهد بدون وقفه به عمل جارو کشیدن ادامه دهید از طرفی طول سیم این دستگاه 9 متر میباشد که به راحتی میتواند شعاع 15 متری را پوشش دهد و افراد بدون محدودیت تمامی مکان های مورد نظرشان را تمیز نمایند.
پاروی جاروبرقی فیلیپس به صورت مثلث شکل طراحی شده است که سبب میشود افراد بتوانند کنج های دیوار و گوشه کنار مبلمان را به راحتی تمیز کنند.
همچنین این محصول از فیلتر بهداشتی هپا 13 بهره برده است که میتواند تمامی گرد و غبار های معلق در هوا را از بین ببرد،وجود این فیلتر برای افراد آلرژی دار بسیار مناسب میباشد.
جهت آشنایی کامل تر با جارو برقی فیلیپس میتوانید نام این محصول را در سایت ژیان مارکت جستجو نمایید.

 

4_جارو برقی کیسه ای پاناسونیک مدل MC-CG713

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CG713 مجهز به کیسه وسیع 6 لیتری Zhyanmarket.com
جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CG713 دارای کیسه 6 لیتری با قابلیت شست و شو.ژیان مارکت

جارو برقی کیسه ای پاناسونیک مدل 713 یکی از بهترین محصولات این کمپانی میباشد که علاوه بر کیفیت ساخت بی نظیری که دارد از فناوری های کاربردی بهره گرفته است.
توان موتور این دستگاه 2000 وات میباشد،البته این موتور علاوه بر قدرت بالایی که دارد از مصرف انرژی پایینی بهره میبرد و همچنین در آن از پنکه 3D Inducer استفاده شده که یک جریان چرخشی ثابت از هوا را ایجاد می کند و باعث میشود هوا از حالت آشفتگی خارج گردد و توان مکشی جارو برقی افزایش یابد.
این دستگاه از فیلتر بهداشتی هپا بهره برده است که تا 99 درصد میکروب ها و ذرات گرد و غبار را جذب میکند و محیطی عاری از هر گونه آلودگی را به وجود می آورد که برای افراد مسن و کودکان بسیار مفید است.
این جارو برقی از نوع کیسه ای میباشد که ظرفیت کیسه آن 6 لیتر بوده  که حجم زیادی از زباله ها را در خود جای می دهد و همچنین قابلیت شست و شو دارد و از طرفی این وسیله دارای لوله تلسکوپی میباشد که به راحتی متناسب با قد افراد یا مکان مورد نظر کوتاه یا بلند میشود.
جهت بررسی جامع تر جارو برقی پاناسونیک میتوانید در سایت ژیان مارکت نام این محصول را جست و جو کنید.

5_جارو برقی سامسونگ مدل 2560

جارو برقی سامسونگ مدل SC20M2560JP دارای توان مصرفی 2000 وات Zhyanmarket.com
جارو برقی سامسونگ مدل SC20M2560JP با طراحی ظاهری شیک و کیفیت فوق العاده.ژیان مارکت

جارو برقی کیسه ای سامسونگ مدل 2560 یکی دیگر از محبوب ترین و با کیفیت ترین جارو برقی های موجود در بازار میباشد.
این دستگاه از توان قدرتمند 2000 واتی بهره برده است،که توان مکش بالایی را ایجاد میکند و سبب میشود عمل جارو کشی به بهترین حالت ممکن و در سریع ترین حالت صورت بگیرد و هیچ گونه زباله ای بر روی زمین باقی نماند.
در این جارو برقی هم از مخزن و هم از کیسه برای جمع آوری گرد و غبار استفاده شده است و میتوان آن را جارو برقی کیسه ای و مخزنی در نظر گرفت و همچنین ظرفیت این دستگاه 2.5 لیتر میباشد که به راحتی میتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.
طول سیم برق این دستگاه 6 متر میباشد که میتواند شعاع عملکرد 9 متری را پشتیبانی کند و کاربران بدون محدودیت مکان های مورد نظر خود را جارو بکشند و همچنین به سبب وزن کمی که دارد باعث میشود افراد به راحتی و بدون فشار زیاد آن را جا به جا کنند.
از طرفی لوله خرطومی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد از این رو سبب میشود تمامی محیط به راحتی تمیز شود و  همچنین جنس لوله تلسکوپی آن از استیل میباشد و قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد کاربر دارد.
جهت آشنایی بیشتر با قابلیت های این جارو برقی می توانید در سایت ژیان مارکت نام دستگاه را جست و جو کنید

 

جمع بندی

در مطالب بالا به معرفی چندین جارو برقی باکیفیت با بهترین فناوری ها پرداخته ایم،این محصولات علاوه بر کیفیت ساخت بالایی که دارند با بهره گیری از قابلیت های مدرن و مفید به یک محصول بی نظیر تبدیل شده اند.
تا به حال تمامی خریداران این محصولات اعلام رضایت نموده اند،چرا که این جارو برقی ها به راحتی پاسخگوی نیاز تمامی افراد میباشند.
با خرید این جارو برقی ها دیگر نگران هیچ چیزی نباشید چرا که این جارو برقی ها عمر بالایی خواهند داشت و محیط خانه شما را عاری از هر گونه زباله و آلودگی خواهند کرد.
جهت خرید این محصولات با ضمانت کالا و بهترین قیمت از سایت ژیان مارکت اقدام نمایید و جهت مشاوره بیشتر در خریدتان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.