با کیفیت ترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار Zhyanmarket.com

معرفی بهترین و باکیفیت ترین سرخ کن های رژیمی

امروزه اکثر افراد در دنیا به غذا های سرخ کرده علاقه زیادی دارند ولی مصرف بیش از حد این گونه غذا ها به علت جذب زیاد روغن باعث ایجاد انواع بیماری ها مانند چاقی،کلسترول خون بالا،گرفتگی رگ های قلب و … در افراد میشود،از این رو استفاده بیش از اندازه این نوع غذا ها برای تمامی افراد به خصوص ورزشکاران،کودکان،افراد مسن و افراد چاق توصیه نمیشود مگر اینکه در دستگاه سرخ کن های رژیمی تهیه شوند.
سرخ کن رژیمی با گردش هوای گرم  یکنواخت باعث سرخ شدن غذا میشود،یعنی با استفاده از این دستگاه میتوانید مواد غذایی دلخواهتان را به صورت سالم تر با اندکی روغن(یک قاشق) سرخ کنید.
شما از این دستگاه میتوانید برای دورهمی،مهمانی ها و مجالس بزرگ نیز استفاده کنید و بدون عذاب وجدان غذا های مورد علاقه تان را به صورت کاملا سالم و بدون هیچ ضرری سرخ نمایید.
در ادامه به معرفی بهترین و با کیفیت ترین سرخ کن های رژیمی موجود در بازار میپردازیم که هر کدام از این محصولات یک دستگاه کامل و بی نقص میباشند.

بهترین و با کیفیت ترین سرخ کن های رژیمی موجود در بازار Zhyanmarket.com
معرفی برترین و ایده آل ترین سرخ کن های بدون روغن در دنیا.ژیان مارکت

1.سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل HD9270

سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل HD9270 با کیفیت ساخت بی نظیر Zhyanmarket.com

 

سرخ کن رژیمی مدل HD9270 فیلیپس یکی از برترین و کم چرب ترین سرخ کن های جهان میباشد که غذاهای سرخ کردنی سالم و رژیمی را در اختیار شما قرار می دهد.
سرخ کن رژیمی 6.2 لیتری فیلیپس مناسب برای خانواده های 5 نفره میباشد یعنی به راحتی میتواند پاسخگوی نیاز کاربران و دورهمی ها باشد.
این محصول از فناوری Rapid Air بهره برده است که به کمک این فناوری داخل غذا ها پخته و نرم میشود و ظاهری ترد و خوشمزه به خود میگیرد.
جنس کاسه این سرخ کن رژیمی نچسب و ضد خش میباشد،از این رو کاربران میتوانند به راحتی آن را بشویند و تمیز نمایند.
در این دستگاه 7 برنامه از پیش تعیین شده که کاربران متناسب با ماده غذایی خود میتوانند برنامه مورد نظر را انتخاب کنند و دستگاه به صورت خودکار غذا را به بهترین حالت سرخ کند.
این سرخ کن دارای قابلیت خاموشی خودکار اسنت که سبب میشود بعد از اتمام مراحل سرخ کردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود و غذا نسوزد.
این دستگاه برای سرخ کردن سیب زمینی،سوسیس،همبرگر،اسنک،کیک،گوشت،ماهی و مرغ مناسب میباشد.

 

2_سرخ کن رژیمی هنریچ مدل HFR-8205

سرخ کن هنریچ مدل HFR-8205 مجهز به ظرفیت 8 لیتری Zhyanmarket.com

یکی دیگر از بهترین سرخ کن های بدون روغن در بازار سرخ کن رژیمی هنریچ مدل HFR-8205 میباشد،که با بهره گیری از فناوری های روز میتواند غذاهای سرخ کردنی مورد علاقه شما را به صورت رژیمی برایتان آماده کند.
این دستگاه از جریان همرفتی بهره برده است که به کمک این جریان گرما و حرارت به صورت یکنواخت به تمامی سطح مواد غذایی میرسد و داخل غذا نرم و بیرون غذا ترد و خوشمزه میشود.
ظرفیت این محصول 8 لیتر میباشد که این میزان از گنجایش بسیار وسیع بوده و به راحتی میتواند پاسخگوی خانواده های پرجمعیت و مهمانی ها باشد البته با این میزان از گنجایش میتوان این دستگاه را در مکان های عمومی نیز مورد استفاده قرار داد.
بر روی این محصول چندین برنامه پخت از پیش تعیین شده است،که با رمان بندی معین و درجه حرارت مشخص بوده و کاربران متناسب با نوع ماده غذایی میتوانند از این برنامه ها استفاده نمایند.
این محصول با بهره گیری از توان قدرتمند 1400 وات میتواند تمامی مواد غذایی مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به بهترین حالت سرخ کند.
این سرخ کن رژیمی جهت تهیه استیک،سیب زمینی،ماهی،میگو،پیتزا،مرغ،همبرگر و گوشت بسیار مناسب میباشد.

3_سرخ کن رژیمی چند کاره سیلور کلاس مدل SC-7034

سرخ کن رژیمی سیلور کلاس مدل SC-7034 مجهز به قابلیت جوجه گردان Zhyanmarket.com

سرخ کن رژیمی 12 لیتری سیلور کلاس یکی از ایده آل ترین محصولات این شرکت آلمانی میباشد که علاوه بر برخورداری از کیفیت بی نظیر از فناوری های مدرن و کاربردی بهره برده است.
توان مصرفی این سرخ کن 2500 وات میباشد که میتواند مواد غذایی را در سریع ترین حالت ممکن برای شما آماده کند و از طرفی با بهره گیری از ظرفیت 12 لیتری میتواند حجم زیادی از مواد غذایی را سرخ کند به گونه ای که برای خانواده های پر جمعیت 8 الی 12 نفره مناسب میباشد.
از طرفی این محصول دارای 10 برنامه از پیش تعیین شده میباشد،که به کاربران این امکان را می دهد متناسب با نوع ماده غذایی برنامه مورد نظر را انتخاب کنند تا دستگاه با تنظیمات خودکار به سرخ کردن این مواد بپردازد.
این سرخ کن از جوجه گردان نیز بهره برده که به شما این امکان را می دهد مرغ بریان را به صورت بهداشتی و رژیمی در منزل تهیه نمایید.
از قابلیت های کاربردی این محصول میتوان به قابلیت میوه خشک کن،قابلیت خاموشی خودکار،قابلیت تفکیک قطعات و شست و شو داخل ماشین ظرفشویی اشاره کرد.
در این محصول بی نظیر میتوانید انواع مواد غذایی مانند میگو،مرغ،گوشت،سیب زمینی،پیتزا،بیسکویت،ماهی،استیک و قارچ را آماده کنید.

4_سرخ کن رژیمی بومن مدل AF7306SS

سرخ کن رژیمی بومن مدل AF7306SS دارای ظرفیت بزرگ 8 لیتری Zhyanmarket.com

سرخ کن رژیمی بومن مدل AF7306SS یکی از محصولات ایده آل این کمپانی آلمانی میباشد،که از کیفیت بی نظیری بهره برده است و به وسیله این محصول میتوانید غذاهای سرخ شده را با حداقل میزان روغن تهیه کنید.
ظرفیت این محصول 8 لیتر میباشد که ظرفیت بسیار مناسبی بوده و کاربران میتوانند حجم زیادی از مواد غذایی را در آن سرخ نمایند و از طرفی کاسه این دستگاه از جنس نچسب و ضد خش میباشد از این رو افراد میتوانند به راحتی غذا را از آن جدا کنند و در ماشین ظرفشویی آن را بشویند.
این محصول از 8 برنامه تعیین شده از قبل بهره برده است که به کمک این برنامه ها کاربران به راحتی میتوانند متناسب با نوع ماده غذایی برنامه را انتخاب کنند تا دستگاه با تنظیمات خودکار به سرخ کردن این مواد بپردازد.
توان مصرفی این محصول 1800 وات میباشد که میتواند انواع غذا را در کمترین زمان ممکن آماده کند از این رو سبب میشود در وقت کاربران صرفه جویی شود.
این محصول برای سرخ کردن موادی چون سیب زمینی،هات داگ،قارچ،همبرگر،اسنک،مرغ،گوشت،کیک و … مناسب میباشد.

5_سرخ کن رژیمی مایر مدل MR-975

سرخ کن رژیمی مایر مدل MR-975 دارای قابلیت خاموشی خودکار Zhyanmarket.com

سرخ کن رژیمی مایر مدل MR-975 یکی از تولیدات با کیفیت و برتر این شرکت میباشد که با توجه به فناوری هایی که از آن ها بهره برده است میتواند یک وسیله کاربردی و مفید برای کسانی باشد که به دنبال سلامتی خود هستند.
این سرخ کن رژیمی دارای توان قدرتمند 1500 وات میباشد که سبب میشود دستگاه در زمان اندک گرم شده و غذا های مورد نظر را سرخ کند.
ظرفیت این محصول 5.5 لیتر میباشد که این میزان از ظرفیت میتواند به راحتی پاسخگوی هر خانواده ای باشد و مقدار زیادی از غذا ها را در خود جای داده و سرخ کند.
این دستگاه مجهز به قابلیت قطع خودکار میباشد که به کمک این قابلیت دستگاه به هنگام اتمام کار سرخ کردن به صورت اتوماتیک قطع شده و از سوختن غذا جلوگیری میکند و همچنین از ایجاد خطرات احتمالی نیز جلوگیری مینماید.
از قابلیت های ویژه دستگاه میتوان به صفحه نمایش لمسی،قابلیت تفکیک قطعات و شست و شوی آن ها در ماشین ظرفشویی،دستگیره های عایق حرارت،کاسه چرخشی با جنس نچسب و ضدخش و همچنین 8 برنامه از پیش تعیین شده اشاره کرد.
این سرخ کن رژیمی جهت سرخ کردن سیب زمینی،همبرگر،اسنک،قارچ،سبزیجات،سوسیس،مرغ،گوشت،یخ زدایی و … مناسب میباشد.

جمع بندی

سرخ کن هایی که در مطالب بالا معرفی شد میتوان به قطعیت گفت بهترین سرخ کن های رژیمی موجود در بازار هستند چرا که هر شخصی از این محصولات استفاده کرده بسیار راضی بوده.
این سرخ کن ها علاوه بر کیفیت بالایی که دارند با بهره گیری از فناوری های مدرن و مفید به یک دستگاه ایده آل تبدیل شده اند،هر کدام از این سرخ کن ها یک محصول بی نظیر میباشند و شما میتوانید متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و غذاهای خوشمزه رژیمی را تهیه کنید.
جهت خرید سرخ کن های رژیمی با نازلترین قیمت و ضمانت کالا از سایت ژیان مارکت اقدام نمایید و جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.