تشخیص ظرفشویی تقلبی الجی zhyanmarket

نحوه تشخیص ظرفشویی تقلبی مارک ال جی

برای نحوه تشخیص ظرفشویی تقلبی ال جی باید به نکاتی که در این مقاله خدمتتون عرض میکنیم دقت کنید و به عکسهایی که در آخر مقاله گذاشتیم کامل توجه کنید تا تمام مدل های تقلبی که در بازار موجود است را حداقل از رو ظاهر بشناسید.

متاسفانه امروزه اجناس کپی و تقلبی برندهای معتبر همچون LG,SAMSUNG,BOSCH بسیار زیاد شده و اگر با آگاهی و چشم باز اقدام به خرید نکنید احتمالا جنس تقلبی را به عنوان جنس اصلی بهتون بفروشن و شما متوجه قضیه نشوید.
قبل از اینکه راه های تشخیص ظرفشویی تقلبی و اصلی مارک ال جی را توضیح بدیم باید باورهای غلطی که در مورد اجناس الجی و سامسونگ در ایران رواج پیدا کرده را بدونبد تا در خرید اجناس این شرکت های معتبر سردرگم نشید.

باورهای اشتباه که در مورد محصولات شرکت الجی و سامسونگ در ایران رایج شده

1- یکی از باورهای اشتباهی که اخیرا در بین مردم رایج شده این است که هیچ محصول اورجینال و اصلی از شرکت الجی،سامسونگ یا بوش در ایران موجود نیست و هرکی محصول الجی و سامسونگ داره؛ محصولش تقلبیه و اصلی نیست. این باور اشتباه از فروشنده های شهرهای غیر مرزی سرچشمه گرفته که برا فروش محصولات خودشون که اغلب ایرانی و چینی هستند همچین باورهای اشتباهی را در بین مردم ایجاد میکنند.

2- دومین باور اشتباهی که در جامعه رایج شده این است که تشخیص اصل و تقلبی بودن محصولات الجی و سامسونگ کار هرکسی نیست و تنها افراد بازاری و خبره قادر به تشخیص اجناس اصل و تقلبی هستند این درحالی است که هرکسی بخواهد میتواند این نکات را یاد بگیرد و به راحتی نمونه اصلی تقلبی را از هم متمایز کند.

 3-سومین باور اشتباهی که در این باره وجود دارد بحث گارانتی این محصولات الجی و سامسونگ است و بازهم فروشنده های محصولات ایرانی برای فروش محصولاتشون به مردم گفته اند که الان بخاطر تحریم ها؛ شرکت الجی،سامسونگ و بوش هیچ قطعاتی به ایران نمیدهند و گارانتی این محصولات فاقد ارزش است.
و یا بعضی از مردم فکر میکنند که گارانتی محصولات الجی تنها برای شرکت گلدیران است و سامسونگ هم تنها برای شرکت سام سرویس! ببینید این شرکتهای گارانتی دهنده قبل از تحریم ها میتوانستند سرویس دهی انجام دهند اما اکنون به هیچ عنوان به صورت قانونی و با نام گلدیران و سام سرویس نمیتوانند سرویس دهی و گارانتی محصولات الجی و سامسونگ را در ایران انجام دهند زیرا این شرکت های ایرانی قبل از تحریم ها به صورت قانونی و گمرکی به از کومپانی الجی و سامسونگ محصول میگرفتند اما اکنون برای تحریم های یین المللی و قانون های وضع شده داخل کشور ماننند قانون حمایت از تولید ملی نمیتوانند فعالیت کنند.

پس اکنون گارانتی محصولات الجی و سامسونگ چگونه داخل کشور ایران انجام میشود؟
اکنون گارانتی محصولات خارجی همچون الجی،سامسونگ و بوش توسط شرکت های خصوصی انجام میشود؛ این شرکت ها در تمام نقاط کشور تکنسین و نماینده خدمات پس از فروش دارند و البته اکثر قطعات این محصولات هم دارند.

 4-چهارمین باور اشتباهی که اغلب از مردم شنیده میشود این است که تمام محصولات شهرهای مرزی که به صورت قاچاق وارد کشور میشود تقلبی و فیک هستند و اصلی نیستند، این باور مثل این است که یکی بگویند تمام مردمان فلان شهر بیسواد هستند و این حرف تنها نبود آگهی کافی و شایعات بیش نیست؛ درحالی به خاطر تحریم ها و قانون های داخل کشور اجناس خارجی چه فیک و چه اورجینال از شهر های مرزی به صورت قاچقاق و اغلب قانونی وارد میشوند، پس اگر جنسی از لوازم خارجی در شهرهای غیر مرزی باشد یا از شهرهای مرزی وارد شده است.

5- پنجمین باور اشتباهی که دربین اغلب مردم وجود دارد این است که معتقد هستند ظرفشویی اورجینال شرکت ال جی بایستی ساخت و مونتاژ کشور کره جنوبی باشد و اگر ظرفشویی الجی مونتاژ کشور چین باشد بیکیفیت و یا تقلبی است.
این باور اشتباه باعث میشود بعضی از فروشنده های سودجو برچسپ مشخصات ظرفشویی را از made in china به made in corea تغیر ذهند تا مبلغ بیشتری را روی جنس اعلام میکنند. در پایین کاملا توضیح میدهیم که کدام ظرفشویی های الجی ساخت کره و کدام یک مونتاژ کشور چین هستند.

 

انواع تقلب در ظرفشویی مارک الجی

1- تقلب در مارک ظرفشویی: بیشترین تقلبی که روی ماشین ظرفشویی الجی صورت میگیرد؛ تبدیل کردن ظرفشویی مارک چینی و مارک ایرانی به ظرفشویی مارک الجی است و خیلی کم پیش میاد که ماشین ظرفشویی 2سبده را به عنوان 3سبده به مشتری بفروشند چون واضحه و با نیم نگاهی به داخل ظرفشویی متوجه تعداد سبدها میشوید.

2-تقلب در موتور و امکانات ظرفشویی: تقلب در امکانات و موتور ظرفشویی هم خیلی کم پیش میاد چون فروشنده جنس های آکبند عملا نمیتواند به ماشین ظرفشویی دست بزند چون بعدا معلوم میشود که این ظرفشویی بازشده و آکبند نیست؛ تقلب در موتور ماشین ظرفشویی بیشتر در کالای دست دوم امکان دارد صورت بگیرد و در هنگام کالای دست دوم حتما از موتور اورجینال شرکت الجی مطمئن شوید.

3- تقلب در مشخصات ظرفشویی: همانطور که در بالا اشاره کردیم بعضی از فروشنده های سودجو از عقیده و باورهای مشتری ها سواستفاده کرده و ظرفشویی های مونتاژ چین شرکت الجی را تغیر داده و با made in corea به مشتری میفروشند تا سود بیشتری از مشتری بگیرند

 

نحوه تشخیص ظرفشویی تقلبی و اصلی مارک ال جی:

بهترین روش برای تشخیص ظرفشویی تقلبی و اصلی مارک ال جی سرچ مدل محصول در گوگل و بررسی مدل در سایت شرکت الجی است مثلا فروشنده ظرفشویی مدل 512 الجی را میخواهد به شما بفروشد؛ اولین کاری که شما باید انجام دهید عبارت lg dish washer 512 را در گوگل سرچ کنید؛ اولین سایتی که گوگل بهتون پیشنهاد میده سایت شرکت الجیه و شما باید وارد سایت الجی شوید و عکس ها و مشخصات داخل سایت الجی را با عکس و محصول فروشنده مقایسه کنید و مطمئن باشید که هیچ تفاوتی در ظاهر ندارد.

درصورتی که ظاهر عکس یا محصول فروشنده با عکسهای داخل سایت الجی تفاوت داشت مطمئن باشید که ظرفشویی تقلبی است؛ حالا شاید فروشنده به عنوان تیر آخر حرفایی مانند این مدل سری ساختش متفاوته یا مونتاژ کشور دیگه ای هست به همین دلیل ظاهرش متفاوته و… به پیشنهاد ما بدون توجه به حرفاشون از اون فروشنده یا پیج اینستاگرامی یا سایت فروشگاهی خارج شده و دنبال جای معتبرتری باشید.

اگر به هر دلیلی نتوانستید از طریق سایت ال جی تشخیص دهید که ظرفشویی مورد نظرتون اصلیه یا تقلبی بهترین کار اینه که از آدم متشخص و حرفه ایدر این حوضه کمگ بخواهید؛ مثلا:فرد بازاری مورد اطمینان،تکنسین فنی آشنا به محصولات الجی و سامسونگ و یا از کارشناسان ژیان مارکت که در بالای همین صفحه اطلاعات تماسشان درج شده، از طریق واتساپ باهاشون در ازتباط باشید.

 

شناخت ظرفشویی های اصلی LG

خوشبختانه تعداد ظرفشویی های اصلی LG زیاد نیستند وبه راحتی در این مقاله میتوانید از روی ظاهر تشخیص دهید که کدام یک اصلی و کذام یک تقلبی هستند. به همبن دلیل در این بخش عکس ظرفشویی های اصلی شرکت الجی را براتون میزاریم و در بخش پایینتر نمونه ظرفشویی های تقلبی الجی تا با چندبار بالاپایین کردن و مقایسه کاملا از روی ظاهر متوجه بشید که کدام ظرفشویی الجی اصلی و کدام ظرفشویی الجی تقلبی هستند.

تمام ظرفشویی های ال جی ساخت کشور کره جنوبی هستند و از کیفیت عالی برخوردار هستند

1- ظرفشویی الجی مدل 325:

ظرفشویی الجی مدل 325 به عنوان جدبدترین ظرفشویی کومپانی الجی است که فعلا فقط در رنگ دودی روانه بازار شده و دکمه های آن مخفی کار شده همچنین دارای 3سبد است و تکنولوژی بخارشور هم برخوردار است.

ظزفشویی اصل الجی مدل 325 zhyanmarket.com
ظرفشویی 14 نفزه 3سبد بخارشوردار الجی مدل 325 رنگ فقط دودی ساخت کشور کره

 

 2- ظرفشویی ال جی مدل 425:

ظرفشویی ال جی مدل 425 سری ساخت 2020 است که یک مرحله از مدل 325 پایینتر است و تفاوتهایی همچون دکمه مخفی و رنگ دودی با مدل 325 دارد؛ ظرفشویی 425 ال جی در رنگ سفید و نقره ای وارد بازار شده و به عنوان ظرفشویی 4نفره 3سبده بخارشور دار یکی از پرفروش ترین ظرفشویی ها است.

ظرفشویی اصل الجی مدل 425 zhanmarket.com
ظرفشویی 14 نفره 3سبده بخارشوردار الجی رنگ سفید و نقره ای ساخت کشور کره zhyanmarket.com

 

ظرفشویی 425 الجی رنگ سفید zhyanmarket.com
ظرفشویی 14نفره 3 سبد الجی مدل 425؛بخارشوردار ساخت کشور کره

 

 3- ظرفشویی ال جی مدل 532:

ظرفشویی ال جی مدل 532 سری ساخت 2022 است که 14 نفره 2سبده بخارشور دار است و یکی از بهترین ظرفشویی ها کومپانی ال جی محصوب میشه.

ظرفشویی اصل الجی مدل 532 zhyanmarket.com
ظرفشویی 14نفره 2سبده الجی مدل 532؛ بخارشوردار سری 2022 ساخت کشور کره

 

4_ ظرفشویی ال جی مدل 512:

ظرفشویی 512 ال جی سری ساخت 2018 است که هنوزم بخاطر کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد از آن استقبال میشود و هر ساله تولید آن بخاطر تقاضای ریاد بازار انجام شده و روانه بازار های جهانی میشود؛ ظرفشویی ال جی مدل 512 داری 2سبد با ظرفیت 14 نفره است و تکنولوژی بخارشور هم بخوردار نمیباشد.

ظرفشویی اصل الجی مدل 512 zhyanmarket.com
ظرفشویی 14 نفره 2سبده الجی بدون بخارشور ساخت کشو کره zhyanmarket.com

 

معرفی ظرفشویی های تقلبی و تبدیلی ال جی

ظرفشویی های تبدیلی و تقلبی ال جی چند نمونه بیشتر دیده نشده و ما سعی کردیم هر آنچه در بازار وجود دارد را براتون بزاریم اما بازهم احتمال دارد که نمونه های دیگری از ظرفشویی تقلبی ال جی در بازار باشند که ما ندیده ایم ولی شما به عنوان مصرف کننده قبل از خرید حتما باید سریال یا مدل دستگاه را در سایت اصلی شرکت سازنده بررسی کنید و یا با کارشناسان ژیان مارکت درمیان بزارید تا قبل از خرید شمارو راهنمایی کنند و از خرید خود مطمئن باشید.

خوشبختانه ظرفشویی های اصلی شرکت الجی دارای طراحی منحصربفردی هستند و تا حالا هیچ شرکت چینی نتوانسته ظاهر ظرفشویی های الجی را کپی کند پس تشخیص ظرفشویی تقلبی الجی از روی ظاهر کار چندان سختی نیست و با مطالعه این مقاله و بررسی عکس ها به راحتی تفاوت ظرفشویی اصلی و تقلبی الجی را درک میکنید.

ظرفشویی تقلبی الجی مارک توربو ZHYANMARKET.COM
ظرفشویی TURBO ساخت کشور چین تبدیل شده به مارک الجی
نمای داخلی ظرفشویی تقلبی الجی ژیان مارکت
نمای داخلی ظرفشویی تبدیلی turbo به مارک الجی
ظرفشویی مارک چینی تبدیل شده به مارک الجی zhyanmarket.com
ظرفشویی مارک چینی تبدیل شده به مارک الجی ساخت کره
ظرفشویی تقلبی و تبدیلی ال جی ژیا ن مارکت
ظرفشویی مارک چینی تبدیل شده به مارک ال جی
zhyanmarket.com

 

نتیجه گیری:

نکاتی که همیشه هنگام خرید کردن محصولات خارجی و برند باید بهش توجه داشته باشید مقایسه ی محصول فروشنده با محصولی که در سایت اصلی شرکت سازنده وجود دارد. اگر این نکته را رعایت کنید 90درصد مواقع متوجه اصلی و تقلبی بودن محصول خواهید شد و اگر نتوانستید از طریق سایت اصلی شرکت سازنده متوجه اصل یا تقلبی بودن محصول نشوید میتوانید از کارشناسان ژیان مارکت راهنمایی بگیرید