نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی ال جی

بررسی نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی ال جی

تشخیص کولر گازی تقلبی ال جی توسط مشتری کار بسیار راحتی هست و اگر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید کاملا متوجه میشوید کدوم کولرگازی ال جی اصلی و کدوم کولرگازی ال جی تقلبی است.
کولر گازی های برند الجی بخاطر کیفیت خوبی که دارند همیشه مورد سواستفاده افراد جعل فروش قرار میگیرند؛ این افراد کولرگازی های مارک چینی مانند جنرال گلد،هایسنس،یونیوا و اییولی را با تغیر دادن برچسپ ها به الجی تبدیل میکنند اما شما به عنوان مشتری اگر فقط یک بار مدل دستگاه را در گوگل سرچ کرده و آن را در سایت الجی بررسی کنید کامل متوجه میشوید که مدل تقلبی میباشد و اصلا شرکت الجی همچین کولرگازی با این ظاهر تولید نکرده است.

اگر مقاله های دیگر مارو مطالعه کرده باشید همیشه قبل آموزش نحوه تشخیص تقلبی و اصل بودن محصولات به باورهای اشتباهی که در جامعه رواج پیدا کرده میپردازیم تا شما بزرگواران بتوانبد موضوع را کاملا درک کنید و در انتخاب جنس خوب و باکیفیت سردرگم نشوید و تفاوت جنس اصلی و تقلبی کومپانی های خارجی را به درستی بدونید

باور های اشتباهی که در مورد کولر گازی ال جی در ایران وجود دارد:

1- اولین باور اشتباهی که در مورد کولر گازی های مارک ال جی وجود دارد این است که کولر گازی اصل شرکت ال جی ساخت و مونتاژ کشور کره جنوبی است و اگر کولر گازی الجی مونتاژ تایلند،چین یا کشور دیگه ای باشد تقلبی است.
این باور اشتباه باعث میشود که افراد سودجو و جعل کار کولرگازی های تقلبی با مشخصات made in corea درست کنند تا از باورهای شما سوء استفاده کنند و یا کولرگازی های اصل شرکت ال جی که مونتاژ کشورهای دیگری هستند را با تغیر دادن نام کشور سازنده از مشتری پول بیشتری دریافت کنند.

2- دومین باور اشتباهی که اغلب بر این باور هستند این است که موتور کولرگازی اصل ال جی باید داری حک made in corea باشد و در غیر این صورت کولگازی تقلبی و فیک است؛ این باور اشتباه باعث میشود افراد جعل کننده با استفاده از دستگاهای پرس حرارتی روی موتور دستگاه حک made in corea بزنند و با از باورهای مردم سواستفاده کنند.
باید توجه داشته باشید که مهمترین معیار شما برای تشخیص کولرگازی اصل یا تقلبی بررسی مدل دستگاه در سایت اصلی شرکت سازنده  است و به غیر از این به هیچ حرف دیگری بسنده نکنید

3-بعضی ها هم معتقدند که کولرگازی اصل ال جی در ایران وجود ندارد چون ما تحریم هستیم و دیگر نمیتوانیم جنس اورجینال شرکت الجی را وارد کنیم؛ این باورهم کاملا غلط است چون کولرگازی اورجینال شرکت الجی از طریق شهرهای مرزی اغلب به صورت قاچاق و بعضی اوقات هم به صورت گمرکی وارد میشود و همانطور که در بالا گفتیم اصلب ترین معیار تشخیص کولر گازی اصل و تقلبی بررسی آن در سایت شرکت سازنده است نه چیز دیگری.

4- یکی دیگر از باورهای اشتباهی که وجود دارد این است که کولرگازی های مارک های خارجی مانند الجی،سامسونگ،گری،اوجنرال و … چون نمایندگی در ایران ندارند پس گارانتی معتبری ندارند و ارزش خرید کردن ندارند؛ این باور باعث میشود اغل مردم تن به خرید کولرگازی های ایرانی و چینی بدهند که داخل کشور نمایندگی داردند.
درسته که نمایندگی رسمی این شرکتها در داخل کشور بخاطر تحریم ها وجود ندارد اما وقتی خود کولرگازی از شهرهای مرزی مانند بانه وارد میشود، قطعات هم وارد میشود و به علاوه بعضی از شرکتهای خصوصی داخل ایران فعالیت میکنند که قطعات این محصولات را وارد میکنند و خدمات گارانتی را در سراسر کشور انجام میدهند و ما به عنوان فروشنده ی این کولرگازی ها با این شرکتهای سرویس دهنده قرارداد داریم که خدمات پس از فروش محصولات به درستی در سراسر کشور انجام شود.

انواع تقلب در کولر گازی های ال جی

1- تبدیل کردن کولر گازی چینی به مارک الجی : رایج ترین تقلبی که برای کولر گازی های الجی انجام میشود همین تبدیل کردن کولرگازی مارک چینی مانند مارک (UNIVAGENERAL GOLDGENERAL MAXGENERAL HOSEEVVOLI) و… به مارک الجی است که برای این کار تمام برچسپ های روی کولرگازی های چینی را کنده و برچسپ الجی میزنند و گاها روی کولر24000 چینی برچسپ کولر 30000 الجی را میزنند در واقع هم مارک کولرگازی را تغیر داده هم سایز کولرگازی را هم تغیر میدهند.
شاید شما که این مقاله را مطالعه میکنید فکر کنید که کسانی هستند هم مارک کولرگازی و هم سایز کولرگزی را تغیر میدهند و تکنیک هایی مانند حک کردن MADE IN COREA را روی موتور کولر گازی انجام میدهند پس آنها خیلی حرفه ای هستند و هرجوری باشه سر مارو به عنوان مشتری کلاه میزارند اما درواقع تشخیص کولر گازی تقلبی الجی بسیار راحت است تنها شما باید از فروشنده عکس و مشخصات و مدل کولرگازی که میخواهیدخرید کنید را دریافت کرده سپس مدل دستگاه را در گوگل سرچ کرده و در سایت اصلی شرکت الجی بررسی کنید، در ادامه همین مقاله تکنیک هایی در رابطه با سرچ کردن مدل دستگاه در گوگل نوشتیم که حتما مطالعه کنید.

2- تقلب در امکانات و سایز کولر گازی : بعضی ها معتقد هستند که امکان دارد موتور کولر گازی اصلی را تعویض کرده و به جای آن موتور دیگری جای آن بگذارند که به نظر ما این کار برای کولرگازی آکبند و صفر زیاد کاربرد ندارد البته بازهم این کار شدنیه ولی اگر هنگام خرید به پیچ های روی دستگاه توجه کنید که اگر پیچ ها باز شده باشند روی سطح پیچها خراشیدگی وجود دارد و اونوقت باید شک کنید.
به شخصه تا حالا به همچین موردی برخورد نکردیم که کولر گازی آکبند و صفر را به مشتری داده باشند و بعدا متوجه شده باشند که موتورش تعویض شده چون این کار بیشتر برای کولرگازی دست دوم امکان دارد و هنگام خرید کولرگازی دست دوم به این امر توجه خاصی داشته باشید.

3- تقلب در برد اینورتر کولر گازی : اینورتر یک برد الکترونیکی است با ابعادی مسطتیلی مثلا 30 در 20 سانتی متر که بالای موتور نصب میشود و وظیفه ی کاهش مصرف برق و محافظت از کولر گازی در مواقع افزایش و کاهش ولتاژ برق را دارد البته این هم باید بدونید که کولر گازی های چینی مانند مارک GENERAL GOLD, GENERAL MAX, UNIVA هم دارای برد اینورتر هستند و اگر این کولر گازی های اینورتر دار را به مارک الجی تبدیل کنند و بگویند چون این کولر گازی الجی اینورتر دارد پس اصلیه که کاملا اشتباهه و معیار اصل یا فیک بودن کولرگازی داشتن برد اینورتر نیست.
برای فهمیدن اینکه آیا کولر گازی دارای برد اینورتر هست یا نه کافیه با یک پیچگوشتی چندتا پیچ سقف کندانسور کولر گازی را باز کرده اگر اینورتر داشته باشد در بالا ترین نقطه نصب شده و به راجتی میتوان آنرا ببینید.

روش تشخیص کولر گازی تقلبی مارک ال جی

بهترین روش تشخیص کولر گازی تقلبی مارک ال جی بررسی مدل دستگاه در گوگل و سایت اصلی شرکت الجی هست که برای این کار باید قبل از خرید کولر گازی عکس و مشخصات کولرگازی را از فروشنده گرفته و مدل دستگاه را در گوگل سرچ کرده و در بین نتایج جستجو سایت اصلی شرکتی الجی را پیدا کرده و عکس و اندازه و مشخصات موجود در سایت الجی با عکس و مشخصات فروشنده که براتون فرستاده مقایسه کنید.

بررسی کولر گازی در سایت ال جی
نحوه ی بررسی کولر گازی مورد نظر در وبسایت ال جی

اگر مدل کولر گازی در وبسایت الجی موجود بود و دقیقا عکس های فروشنده با عکس های داخل الجی 100% مشابه بود اونموقع میتوان گفت که کولرگازی مورد نظر اصلی و اورجینال است اما اگر مدل کولرگازی در سایت الجی موجود نبود مطمئن باشید که یه جای کار میلنگه و جنس فروشنده درست نیست.

درضمن گول بعضی از قصه های فروشنده ها که این کولر گازی روی موتورش made in corea  حک شده نخورید چون الان دستگاه های حک لیزری و حک حرارتی مثل آب خوردن پیدا میشه و همه میتوانند هر چیزی را حک کنند و به جای اصلی بفروشند؛ شرکت های بزرگ دنیا هم برای کنترل این قضیه دیگ هیچ کدوم از کالاهایشان را حک نمیکنند تا این حک معیار اورجینال بودن کالا نباشد و مطمئن ترین روش برای شما بررسی مدل دستگاه در سایت اصلی شرکت سازنده است.

نکته ای دیگر که در مورد کولر گازی تفلبی مارک الجی وجود دارد این است که کولرگازی دیواری اصل الجی سایز 30هزار و 36هزار ندارد و اگر دنبال کولرگازی دیواری 30هزار یا 36 هزار اصلی میگردد بهتر است از مارک GREE با OGENERAL  تهیه کنید که چند مدل سایز 30 و 36هزار هزار دارند.
هنگام خرید کولر گازی الجی به سیستم WIFI یا همان تکنولوژی SMART THINQ توجه کنید که حتما باید در کولرگازی الجی وجود داشته باشه.

دوستان خوبم این مقاله در حال تکمیل کردن است و سعی میکنیم تمام مدل کولر گازی های اصلی ال جی و تمام مدل کولر گازی های تقلبی ال جی را در این مقاله برای شما با عکس بزاریم تا کاملا با این روش های تقلبی و فیک آشنا بشوید و بتوانبد خرید مطمئنی داشته باشید.
درضمن هر موقع میتوانید از طریق واتس آپ با کارشناسان ژیان مارکت در ارتباط باشید و از آنها مشاوره بگیرید و حتی اگر کالایی را از فروشگاهی دیگر تهیه کرده اید و میخواهید از اصلی بودن آن اطمینان حاصل کنید میتوانید عکس کالا را در واتساپ بفرستسد.

پیشنهاد ما به شما تحقیق و مشاوره را قبل از خرید کالا انجام دهید نه یعد از خرید کالا. در پناه حق.